AYRIS гарантує найвищу якість рослин, адже ми працюємо за європейськими стандартами!
Понад 10 років ми приділяємо велику увагу контролю якості та стали одними з перших інтернет-магазинів України, які впровадили суворий контроль на кожному етапі.
Наша мета – задоволений клієнт, який повертається до нас знову і знову!
Ми співпрацюємо лише з надійними постачальниками з Нідерландів, і кожна рослина проходить детальну перевірку перед відправкою, тому ризик отримання неякісного товару мінімальний.
Як працює наша гарантія якості?
Оскільки ми реалізуємо живі рослини, іноді під час доставки можуть виникати непередбачувані ситуації. Якщо посадковий матеріал прибув у неналежному стані, ви маєте право на компенсацію. Не хвилюйтеся – ваші витрати будуть відшкодовані:
Ми турбуємося про своїх клієнтів, а тому, у випадку позитивного рішення, надаємо компенсацію у вигляді знижки на наступну покупку через бонусну систему «AYRIS-бонуси» на суму втраченого товару.
Компенсація відбувається лише у випадках, коли:
1) Якість отриманих рослин, цибулин, саджанців або насіння не відповідає нашим стандартам (товар загнив або засох).
2) Рослина значно відрізняється від зображення на сайті.
3) Ви отримали інший товар.
Умови для відшкодування:
1) Зверніться до нас на пошту support@ayris.com.ua або скористайтеся онлайн-чатом на сайті, детально описавши проблему та обов'язково вкажіть номер замовлення.
*За потреби, оператор може запросити фото для підтвердження якості товару.
2) Розгляд скарги займає від 2 до 5 робочих днів.
3) Після чого наші менеджери зв’яжуться з вами для уточнення деталей відшкодування.
ДОДАТКОВІ ГАРАНТІЇ
Якщо рослина загинула, але ви дотримувалися всіх умов посадки та догляду (мульчування, підживлення, полив), ви маєте право на компенсацію протягом 3 років.
*Це стосується лише певних сортів, які за правильного догляду можуть жити більше трьох років.
**На кімнатні рослини гарантія діє протягом 6 місяців.
УВАГА!
Якщо у вас виникли питання щодо догляду за рослинами, звертайтеся на нашу електронну пошту support@ayris.com.ua для БЕЗКОШТОВНОЇ консультації.
Важливо: ми не несемо відповідальність за аномальні погодні умови у вашому регіоні (заморозки, посуха, зливи тощо).
У деяких випадках служба підтримки може запросити додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації та прийняття рішення щодо компенсації.
Ми прагнемо зробити все можливе, аби ви залишилися задоволені покупкою та нашою підтримкою.